sobota, 10 września 2011
Koń
O:
O co chodzi z tymi kotami srającymi tęczą z tyłków?
C:
Za chuja nie wiem. Kucyków też nie czaję.
O:
A ja nosorożców...
C:
Jakich nosorożców?!
O:
Brawo - jednorożców.
C:
Haha, to właśnie miałam na myśli pisząc o kucykach.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Nowszy post
Starszy post
Strona główna
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz